آخر سال - دربدران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  Atom  خانه |   شناسنامه |   پست الکترونیک |  پارسی بلاگ | یــــاهـو
اوقات شرعی

دربدران

آخر سال (پنج شنبه 87/12/29 ساعت 1:44 صبح)

نمی دونم الان چی باید بگم و از کجا شروع کنم

بگم خداحافظ . . . . . یا سلام . . . . .

از امسال و بی وفایی هاش خداحافظی کنم

یا باامید به سال دیگه سلام

یال پر برکتی بود ، حدایا شکر

درسته که شروعش کمی سخت بود ولی حالا که از این سختیها تجربه کسب کردم و دور و اطرافم رو بیشتر شناختم خدا رو شکر می کنم

بیشترین فعالیت کاری رو تو این سال انجام دادم و نتیجش شد شناخت از . . .

رفاقت کردم و نتیجش شد . . .

و حالا پشیمونم چون تازه فهمیدم پشت­پا زدن رفیق به آدم چه دردی داره و فرقش با پشت­پا زدن دشمن چیه. . .

خوشحالم از این­که الان این چیزها رو درک کردم و بیشتر از این رفاقت نکردم تا . . .

ناراحتم از اینکه چرا امسال هم به سالگرد عمو حسن نرسیدم و بازم جا موندم

ناراحتم از اینکه وقت کمتری گذاشتم و کمتر بهش سر زدم تا در کنارش از اون آرامش استفاده کنم

 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

سررسیدم رو برداشتم و داشتم ورق می زدم و گذر زمان رو . . .

26 – 27- 28 – 29 – 30 و ....

آره سال 87 هم دیگه به آخرای شمارش معکوس رسید و . . .

کمی به عقب برگشتم و نوشته های توی ایام رو مرور کردم 

خیلی از کارها توی روزهای مختلف نوشته شده بود

حالا که داشتم این مطالب رو مرور می کردم گفتم بذار یه جمع بندی کنم ببینم چی توی کوله دارم

همه رو با کمی تخفیف جمع و جور کردن تو یه صفحه کاغذ جا دادم

وقتی کارهای انجام شده رو می دیدم یادم افتاد که هنوز چندتا کار ناتموم دارم که باید انجام بدم برای همینم کاغذ دیگه­ای برداشتم و شروع کردم به نوشتن کارهایی که انجام ندادم یا ازشون غافل شدم

وقتی به خودم اومدم دیدم که ای داد کجای کارم و . . .

 

 

پ.ن

ü      سلام شرمندم که دیر اومدم

ü      ببخشید که خیلی در هم نوشتم ولی همش رو دلم سنگینی می­کرد

ü      توی این آخرین روزهای سال بیاین اگه دلخوری از همدیگه داریم کنار بگذاریم و برای سعادت و سلامت همدیگه توی لحظات سال تحویل دعا کنیم

ü      این آخر سالی همین طوری که خونه تکونی می­کنیم حساب و کتاب اعمالمون روهم انجام بدیم تا اگه . . .

ü      لحظات سال تحویل نایب­الزیاره همه دوستان در حریم امن الهی کنار بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا علیه السلام هستم

ü      پیشاپیش سالی پر از برکت ، سلامت و سعادت از خداوند متعال برای دوستان آرزومندم

 

   امضاء : یه در به در  ر   

 



  • کلمات کلیدی :
  • نویسنده: دربه در

  • نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    مبعث
    این روزها
    آغاز راه
    ...
    غریبه - آشنا
    آخر سال
    مُحرم یا مَحرم
    انقلاب درونی
    [عناوین آرشیوشده]
  •   بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 9 بازدید
    دیروز: 12 بازدید
    کل بازدیدها: 196704 بازدید
  •   درباره من
  • رک لینک
    » <"div class="mdiv> marquee> "direction="up "(width="150" height="180" onmouseover="this.stop "(onmouseout="this.start "scrolldelay="1 <"scrollamount="1
    <"div class="kdiv> « : متحرک لوگوی marquee> "direction="up "(width="150" height="180" onmouseover="this.stop "(onmouseout="this. start "scrolldelay="1 <"scrollamount="1